Wednesday, September 28, 2011

mot du jour

Fabutility

I Think I am the first person to use the term fabutility.I googled it and found no relevant or related result.
I checked Merriam Webster and there is no entry for this so I am officially owning it.



Fabutility                fa-bu-ti-li-ty                      \fa-byə-ti-lə-tē\

ADJECTIVE

1. relates to something fabulously useful
2. describes a fabulously designed utilitarian object
Example of Fabutility

1.What really made me buy this watering jug from ac+632 is its absolute fabutility.



 

 




Fabutilité

Je pense que je suis la première personne à utiliser le mot Fabutilité . Je l'ai cherché sur google et je n’ai pas trouvé aucun résultat. J'ai vérifié Le GDT et il n'ya pas d'entrée pour ce mot, que c’est officiellement a moi.

Fabutilité                      fa-bu-ti-li-té                  \fa-byə-ti-lə-tē\
ADJECTIF

1. se rapporte à quelque chose de fabuleusement utiles
2. décrit une chose fabuleusement conçus utilitaires

Par Exemple
Qu'est-ce qui m'a fait acheté cette cruche d'eau de AC 632 est son fabutilité absolue.

No comments:

Post a Comment